Followers

Wednesday, June 8, 2011

Gile GAME??

Assalamualaikum..
Aku ni sebenanye memang kaki gamer.tapi xdela hardcore..Just na release tension..
Dulu mase kecik2 aku selalu main COUNTER STRIKE dengan budak2 Klawang (name pekan kat tmpt aku ).



Takkan korang xtau counter strike kot...mesti tau punye kan..dulu kitoang memang suke game ni.habis duet dekat cc je..Lepas counter strike kitorang main RYL..macam2 jenis RYL ade ..Incomplete reunion la..Neverwinter la..macam2 lagi.



Banyak jugak aku habis duit dekat game ni..dekat RM1000 beli pedang la apela..memang gile game betol aku mase ni.Abang aku pown share skit2 jugak.

na dijadikan cerite, Lepas aku habis SPM, aku sambung belaja kan...so,na release tension punye pasal aku layan game ni plak. SUDDEN ATTACK..best woooo!..kat sini pown asek topup MOL POINT je..habis lagi duit aku.tapi xbanyak sgt la..



Mase cuti semester ni..aku layan game ni...da dekat RM60 aku habis topup @cash.hahahaa...gile betol.name game ni AIKA SEA..lebih kurang care macam RYL la..ni UP sikit..APA pon XbOlE!..



Kengkadang orang pandang kite ni macam gile game.NERD GAME?...xkot...sume ni na release tension kalau bagi aku.heheheee..papepon MAJULAH GAME untuk NEGARA.

No comments:

Post a Comment