Followers

Thursday, December 15, 2011

Duit Syiling!

Assalamualaikum para pembace sekalian..ha, ni nak gitau sikit... Kebanyakan korang mesti xsedar kan kepentingan duit syiling ni bile dikumpul?.. meh kite kongsi same2 meh.

Nak dijadikan cerite, aku ni pelajar kolej, so tiap2 sem aku ade 3 bulan.. starting ( mula ) semester baru je, aku da start kumpul duit syiling.. Xkesahla berape2, aku kumpul je..Tiap-tiap hujung semester, mesti aku akan kire duit syiling ni.. lepastu tukar dengan kedai mamak kat bawah condo tempat aku stay ni.. Lumayan beb.. Bukan crite tipu..

Semester ni jumlah paling banyak aku dapat kumpul duit syiling.. Total sebanyak RM130.00.. Korang tengok tu, bodoh-bodoh je korang kumpul tetibe dapat seratus lebih.. Masyuk x?.. Ha,korang belajar la pulak menyimpan duit syiling. Insyallah ade kegunaannye.. Ni ade gambar duit syiling yang aku kumpul untuk sem kali ni.. ENJOY!






Your Sincerely ;

MR.ADAM

No comments:

Post a Comment