Followers

Thursday, January 27, 2011

Adam, jangan berharap sangat.

Sebelom aku masuk ke kolej memang aku tengah couple..Kire tu lah couple aku paling lame..Tapi masuk je semester 1 die cam dah xngam dengan aku.Die memang sporting, paham hati aku..Juz pasal ade problem family, kitoang break..Masaalah family die ,die masukkan dalam hubungan kitoang..Walau bagaimanpun kitoang tetap contact2..Kitoang da move on..Aku doakan yang terbaik for her.

lepastuh aku da macam malas na couple2 neyh..Bukan aku xnak, hati ckap nak, juz xde yang bekenan n yg pham hati aku..Then aku truskan hidup single mingle..Sampai la hati aku tepikat kat soang gadis neyh..yeah, she's great...Aku bkn stalker die okei?..juz aku suke tgk die..And koang jangan salah pham, aku bukan na usha die..

Pastuh, hati aku becakap :

Hati 1: Adam, kalau suke truskan..Jangan sorok2..

Hati 2: Ko xlayak la adam, ko tgk level ko pown ckupla..Xde harte, muke pown hampeh ( jerawat sane sini ).Pompuan mane la na pandang.

Hati 1: Kalau da sayang, macam2 boleh jadi.

Hati 2: wei " Hati 1", ko ni asek na melawan cakap aku pahal?..ko tgkla die tuh, langsung xsetaraf la dgn ko..Memangla ade oang ckap bile da syg, tggi mane level ko pown oang xpandang, tapi tu dlu..Skunx da moden...Kebanyakan pandang muke...

Hati 1: Adam, ko na tggu sampai bile?.

Hati 2: Aku rase better ko diamkan diri je adam..T die tau, muke ko pown langsung die xnak pandang..

Tulah soalan yang selalu berlegar-legar dalam hati n otak aku..Tapi bile difikir balek, kawan baik is better than couple.Ya, it is true!..

Tapi aku xleh lari dari kenyataan, yang die je boleh lelehkan hati aku..DAMN!.Ko pakai ilmu hitam ke ape ni?..Hati aku keras selame ni, cmne la ko leh cairkan..Ko gune Api jenis ape ha?..hahahaa

Kalau diberi peluang, koang tau x aku na ckap pe?,

Adam : u.....ermmm ( gagap2 )

kompem aku gagap..ahahhaaa...
Risiko tu beb!, kalu kene tolak, xke frust menonggeng aku? ( Tonggeng2!)..

Dan kalau ditanye kat hati aku, satu je aku na ckap:

"Aku xtau na ckap cmne, tapi memang aku suke ko, ko kire perfect in front of my eyes.cewahh, camtu lak kan..Tapi memang btol la..Aku xde sape na aku luahkan hati ni..Juz blog ni jela wat aku brani sikit..so, aku suke ko..Kalau de jdoh, insyallah xkemane"


NI PENGAKUAN BERANI MATI BEB!

Aku rase die xkan tgk kot blog aku, tu yg aku brani wat pengakuan ni..Koang pown xkan tau sape kot, biarlah ku pendam semuanya..Bila satu masa, akan ku luahkan semua.Insyallah..hehehee

No comments:

Post a Comment