Followers

Saturday, January 29, 2011

Cerita di "Green Hornet"

Pada 29/ 01 /2011 Aku terase borinx..So, aku ajak kawan aku pegi tengok cite Green Hornet ni.Aku memang suke cite action2 neyh.Aku pegi tengok kat GSC one utama..Sampai je kat depan GSC aku tgk oang da beratur, so aku pown que up( beratur ) la..line nye xde la panjang sgt, kire okei la.



Nak dijadikan cerite, aku pown sampai la kat kaunter, dengan banggenye aku mengeluarkan suare :

Adam : Abang, green hornet.
Abang GSC : Nak pkul brape dik?.
Adam : yang pukul 5.45.
Abang GSC : Berape orang?
Adam : due orang ( coz mase tu aku dengan Anas je, kawan aku yg soang tuh).
Abang GSC : RM36 dik..

Mase tu aku macam tepinga pinga..

Adam : Eh bang, mahalnye.
Abang GSC : 3d memang la mahal.
Adam : Larh, 3D kew?..( aku baru tahu rupenye.na cover malu punye, tepakse beli.)
Yang biase punye xde ke bang?
Abang GSC : Takde dik, ni je yg kua,3D.

sakit lak ai hati aku mase tuh, tapi na cver malu punye pasal jalan sajalah LABU!

Adam : okei lah bang.
Abang GSC : Terima kasih.
Adam : Sama2. ( Dalam hati aku becakap, time kasih juga kerana menghabiskan duit aku.HAmpeh!)





Tapi cerita die memang memuaskan.Xmembazir.Juz yang lawaknye, aku 1st time tgk mvie 3D..wakakaa..koang jangan gelak dahla wei.Tu yg kua dari muvie, trus pening2 pale.Adoi...

Conclusion : Cerita ni Bez!, ade aksi lawak n yang penting friendship tuh!

6 comments: