Followers

Friday, January 21, 2011

My Home Sweet Home!

Assalamualaikum kepada pembace2 ye.

Da lame xupdate blog neyh..heheee.Arini adam na ceritakan pasal Ibu adam okei.



Yang atas ni Ibu adam..Name ibu : Zalina binti mat ludin.

Ibu adam nampak awet mude kan, kan kan?,Oang N9 memang awet mude...hahaha...Ibu memg sporting, tapi tgk mood jugak..kalau die tengah marah, mang ai...tediam sume oang...coz sore ibu macam "Woofer Kenwood" kalau tengah mara,hehe...Ibu memang pembersih oangnye, pantang tgk habuk or sampah ( jagelah kebersihan ye), sampai kat kolej pown aku terikut2 pwangai ibu..aku pantang tgk rumah ni koto..tapi ade jugak mamat pemalas kat uma ni..aku da nasihat byk kali pown tetap degil..So, sape na jadi bini aku nanti kne la pembersih oangnye ye..Kalu x, mak mentue ko mengamuk t..Ibu memang care pasal anak2 die..Tiap2 ari ibu tepon aku kat sini..Selalunye waktu aku kat cc, tengah main game..ahahaa..Kasih Sayang ibu xterbatas..Kepada sesiapa yang still ade ibu, jagelah dioang keyh..Mase kecik dioang jage koang dgn penoh kasih syunx, t bile dioang sakit, koang lak jage ibu koang..janganla letak dioang kat rumah orang2 tua..Kalu korang letak kat rumah oang2 tue jgk, koang memg anak yang kejam..Syurga tu Dibawah Tapak Kaki Ibu...

Sayunx my "IBU"
~muhamamd sazali nasriq b md nor."

No comments:

Post a Comment