Followers

Thursday, January 27, 2011

Ape Sengal da....Camne aku boleh lupe!

Arini dalam kelas Geotechnical Engineering..

Conversation ni berlaku bile kitoang tgah time break..Saje jela aku bukk topik..Aku p tye kwan aku.

Adam : yong han, ko ingat x mase secondary school dlu, subject sains kite.?

Yong : ya ingat..Kenape?

Adam : ingat x ape yg penting mase tuh?..mase tuh kite sibuk pasal Hipotisis lah, apelah.( Dengan banggenye aku sebot HIPOTISIS)

Yong : aah, btolla..teringat mase dulu.

Pastu kawan aku g soang menyampuk.

pore : wei adam, hipotisis tu ape?.

Adam : Ko belaja ke x dlu?..ceh, apela ko..Hipotisis tu ialah Proses tumbuhan membuat makan.

Mase tu sume oang diam...Aku pown pelik..Aku tanyela dioang..Pahal koang pandang aku semacam?..

Yong : Adam, bukan ke fotosintesis tuh proses tumbuhan membuat makanan?..



Lol, malu nak mampos aku mase tuh...lecturer n Kawan2 aku sume tegelak kan aku..

u lah, na blagak pandai lagi kan..Rasain lo adam!..wakakaa
lenkali jangan main ckap oang je, ko pown same la adam..ahahahaaa

No comments:

Post a Comment